Table of Contents
E-Trace gaat voor elke bedrijf op zoek naar de meest optimale manier om de IT infrastructuur te optimaliseren, al dan niet door gebruik te maken van clouddiensten. Afhankelijk van de grootte en noden van uw bedrijf bepalen we voor welke oplossing u het best kiest. (). it support services. We voeren bij aanvang van een opdracht eerst een grondige analyse uit van uw software en IT infrastructuur en brengen uw (nieuwe) behoeften in kaart
U krijgt van ons niet alleen te horen wat er moet gebeuren, maar ook waarom het moet gebeuren. Om de overlast tijdens de overschakeling tot een minimum te beperken, schatten we vooraf de mogelijke complicaties nauwkeurig in. We zoeken een geschikt tijdstip en maken een gedetailleerde planning van de hele operatie.
Een IT infrastructuur die met uw bedrijf of organisatie meegroeit en flexibel aangepast kan worden volgens de evolutie van uw activiteiten. We laten u na de installatie van uw nieuwe netwerkinfrastructuur niet aan uw lot over. De oplevering is slechts een momentopname. Door ons service-contract en onze dienst na verkoop laten we uw netwerk ook op termijn optimaal functioneren.
Een firewall kan ingezet worden om ongewenste indringers buiten te houden en om ongewenst gebruik van internet aan banden te leggen. Met een exchange-server wordt de e-mail van alle netwerkgebruikers centraal beheerd worden, waardoor deze op elke computer hun eigen e-mail kunnen raadplegen. We werken een back-upschema uit om dagelijks een back-up van alle gebruikersgegevens, databases en e-mails te maken en in geval van problemen geen data te verliezen.
We zorgen voor een nagenoeg volledige scheiding tussen het interne netwerk en internet en instaleren antivirus-, antispam- en antispywareprogrammatuur volgens de noden van uw infrastructuur. Een netwerk is meer dan alleen computers en schermen. Ook de (draadloze) verbinding met het internet, servers en printers via access points, switches, routers en firewalls moeten zonder misverstanden met elkaar communiceren.
In de meeste gevallen kunnen we instant hulp bieden dankzij Teamviewer waardoor we onmiddellijk van op afstand op jouw systeem kunnen meekijken. Als dat niet lukt, komen we met plezier langs en geven we ondersteuning on-site.
Dit zijn de grootste uitdagingen van IT-beheer: Vroeger was het gebruikelijk om als IT-afdeling slechts een paar devices en apps te ondersteunen. Dit was overzichtelijk en beveiligingstechnisch handig. Nu medewerkers steeds vaker mobiel werken en in sommige gevallen zelfs eigen apparaten gebruiken (Bring Your Own Device), is dit niet meer wenselijk.
Logisch, vaak werk je prettiger met de techniek die je zelf uitkiest. Toch kan het een behoorlijke uitdaging voor IT zijn om de zakelijke processen en infrastructuur aan te laten sluiten op de wensen van medewerkers. In de basis zijn er drie manieren om mobiele devices en applicaties te beheren:Mobile Device Management (MDM)Unified Endpoint Management (UEM)Mobile Application Management (MAM)Je gebruikt (MDM) om alle mobiele apparaten in het bedrijf te beheren vanaf een centraal punt.
Daarnaast worden apparaten beveiligd tegen diefstal door de opties om op afstand data te wissen of het device te vergrendelen. Lees hier meer over MDM. Wil je als IT-manager graag genoeg geld en aandacht voor security binnen je bedrijf, maar weet je niet goed hoe je dit aan moet pakken? In deze longread lees je hoe je de directie kunt overtuigen met een ijzersterke businesscase.
Het wordt ook wel de missende schakel tussen traditionele managementtools en Mobile Device Management genoemd. Goed om te weten: UEM is alleen mogelijk wanneer je Windows 10 gebruikt. Lees hier meer over UEM.(MAM) richt zich op het beheer van software op mobiele devices. Dit is vooral belangrijk in grotere organisaties en wanneer medewerkers hun eigen apparaten gebruiken.
Zo kan de medewerker installeren wat hij/zij wil, zonder dat er bedrijfsgegevens kunnen weglekken. Als eindgebruikers niet tevreden zijn over de software die jij als IT-afdeling faciliteert, gaan ze vanzelf op zoek naar iets beters. Dit kan leiden tot gevaarlijke blinde vlekken op het gebied van security. Gratis software voldoet namelijk lang niet aan de beveiligingseisen die horen bij zakelijk gebruik.
Wat zoeken ze precies in een oplossing en welke (veilige) varianten zijn hiervan beschikbaar? Gaat je bedrijf al vele jaren mee? Dan ligt een verzwakte IT-infrastructuur op de loer. Bij veel bedrijven is de IT-infrastructuur door de jaren heen steeds ingewikkelder geworden. Zo kan het bijvoorbeeld gebeuren dat ’tijdelijke’ niet ideale oplossingen nog steeds gebruikt worden.
Soms wordt er nog gebruik gemaakt legacy-technologie die niet meer aansluit bij nieuwe hardware en software. De beste oplossing is dan om met een kritische blik door alle software te gaan (it ontzorging). Wat is echt nodig en hoe kun je ervoor zorgen dat alle technologie up-to-date is? Wanneer je drivers en HP-software niet of verkeerd geüpdatet zijn, kan dit tot problemen leiden
De EasyPark-app is eenvoudig, maar veelzijdig. Je kunt er van alles mee. We laten je graag zien hoe gebruiksvriendelijk de app is.
Binnen de Europese Unie heeft u geen coronabewijs meer nodig om te reizen. Ook is de tijdelijke Europese wet afgelopen die de uitgifte van coronabewijzen regelt. Daarom worden er door de overheid geen coronabewijzen meer uitgegeven. Reist u naar een land buiten Europa? Kijk dan voor vertrek naar het reisadvies van het land waar u naartoe reist () om te zien of er nog coronaregels zijn om het land in te reizen.
U kunt ook een vaccinatieoverzicht opvragen bij de zorgverlener die de vaccinaties heeft gezet. Bijvoorbeeld de GGD of de huisarts. Controleer eerst het reisadvies voor de testeisen van het land waar u naartoe reist (Nederlandwereldwijd.nl). In het reisadvies leest u bijvoorbeeld; of u inderdaad een test nodig heeft; welke test u nodig heeft, (NAAT(PCR)- of sneltest); hoe oud de test maximaal mag zijn voor u het land binnenkomt.
De kosten betaalt u zelf. U kunt hiervoor niet meer terecht bij de GGD. U krijgt de testuitslag via een e-mail of op papier. Plan uw afspraak op tijd in zodat u de uitslag heeft voor uw vertrek. Een herstelbewijs is een bewijs dat u positief getest bent op aanwezigheid van het coronavirus.
Table of Contents
Latest Posts
Top 5 Redenen Om Uw It Te Gaan Outsourcen - IT bedrijf Leuven - Tws.be
Alles Wat Je Ooit Wilde Weten Over Service Level Agreements - IT bedrijf Leuven - Tws.be
Eenvoud Brengen In Een Complexe Wereld - IT Support Services - TWS.be
Navigation
Latest Posts
Top 5 Redenen Om Uw It Te Gaan Outsourcen - IT bedrijf Leuven - Tws.be
Alles Wat Je Ooit Wilde Weten Over Service Level Agreements - IT bedrijf Leuven - Tws.be
Eenvoud Brengen In Een Complexe Wereld - IT Support Services - TWS.be